LG GBB530NSCFE rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB530NSCFE rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

dynastarter 25-03-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Fijne koelkast, die meer ruimte suggereert, door de dikke en daardoor beter geïsoleerde wand.Geluidsniveau valt wat tegen, maar gaat zuinig om met energie en de 0 graden zone's zijn super.
Ik mis een flessenrekje. Maar ben dik tevreden over deze imponerende koel-en vriesmachine.

Pietdeboer1970 17-03-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Dit is mijn derde LG koelkast. de eerst ging 4 jaar mee. na een coulance regeling van LG heb ik met een flinke bijbetaling een GBB 539 gekregen. Deze maakt veel meer herrie dan de aangegeven waardes(en VEEL meer dan de oude koelkast). LG heeft de koelkast omgeruild voor een nieuwe, de 530nscfe. Deze maakt iets minder herrie maar ik ben zeker niet tevreden. Ook deze maakt meer herrie dan de oude lg koelkast LG GCB399BTQA.

Henk-Willem Visscher 15-03-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

De extra 0 graden zone zorgt ervoor dat alleen die producten heel koud hoeven te staan die dat echt behoeven. Ik drink mijn drankjes b.v. liever heel koud, ik leg deze daarom tegenwoordig in de 0 graden zone. Ik hoef zodoende niet meer te schipperen, omdat mijn vriendin ze minder koud wil drinken.
De deuropening werkt heel soepel en is bovendien mooi vormgegeven. Door de airflow is het droger in de koelkast, dit houdt groenten en fruit knapperiger, ze worden minder snel papperig.
De motor maakt wel een behoorlijk gezoem, wij hebben daar minder last van omdat de koelkast in een gesloten keuken staat.

Bijnen1988 17-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Ruime koelkast met plaats voor alles wat je nodig hebt. Handige aparte zones voor vis/vlees en een aparte groentela. Makkelijk en snel in te stellen qua temperatuur. Fijn dat er geen ijsvorming is en erg zuinig en stil is. De alarmfunctie wanneer de deur open gelaten wordt is erg handig.
Paneel op de zijkant van de koelkast had in mijn ogen wel in de kleur van de deur mogen zijn.

Anna1954 16-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Verbaasd over het geluidsniveau, deze koelkast is zo stil! Indeling is ook plezierig, veel ruimte voor fruit en groenten

Jeffrey van Doorn 1964 12-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Dit is een mooie koel/vries combinatie.
Deze koelkast heeft als een van de weinige A+++, total no frost en het laagste geluidsniveau.
Mooie vorm, slank en hoog. Binnenzijde biedt veel mogelijkheden voor verschillende producten, daarbij 2 aparte compartimeneten voor vlees/vis en groenten.
Door de extra hoogte veel ruimte waarbij de platen te verplaatsen zijn tot zeer smal, bv wijn/drank flessen.
Zeer mooie aankoop.

as7009 31-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Die heb ik net gekocht. Ik moet nog paar maanden gebruiken, dan moet ik zeggen goed of niet goed.
Maar die is wel goede staat.

michelss 24-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Makkelijk te openen door de deurgrepen die eerst het vacum weghaalt.Zeer zuinig in gebruik stroom 166 Kw.Ziet ervan buiten goed uit door mooie ronde deuren.
Een grote mooi ingerichte koelcombinatie

michelss 18-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Makkelijk open te maken door de deurgrepen die eerst het vacum weghaalt.Zeer zuinig Temperatuur gemakkelijk in te stellen. EN ziet er van buiten geweldig uit.Een grote mooi ingerichte combi koelkast.

Pallamo 16-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Erg mooie en ruime koelkast. Maakt minder geluid dan een Bosch koelkast. Uiteraard hoor je deze wel als deze aanslaat maar verder niks op aan te merken.

TommieMox 13-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

We hebben deze koelkast gekocht om een aantal redenen:
-Het AAA+ label
-Het grote koel en vriesvak
-De strakke metallic look
-De indeling van de vriesvakken (we hebben regelmatig een volle vriezer).

Nu we hem 2 weken in bezit hebben kunnen we stellen dat over het algemeen onze verwachtingen zeker zijn gehaald. Het koelkast-gedeelte is erg ruim en van allerlei handige vakken voorzien, prettig is vooral het piepje wanneer de deur nog net open staat (bij onze vorige koelkast bleef de deur regelmatig op een kier staan). Hij ziet er mooi modern uit door de fijne handgrepen en de mooie heldere led-verlichting aan de binnenzijde.
Duurzaamheid is iets waar nu nog weinig over te zeggen is, gezien we hem pas net in huis hebben.

Hij is redelijk stil, hij wil af en toe wel eens even goed aanslaan wanneer hij even open is geweest, maar over het algemeen is dit wat ons betreft wel prima. Heb je de koelkast nou echt in een stilte ruimte staan, is hij misschien iets te luidruchtig.

Eigenlijk het enige wat een klein beetje tegenviel was toch de grote van de vriesvakken. We hebben hem op inet besteld, en deze viel toch wat kleiner uit dan we dachten. Mogelijk heeft dit te maken met de extra isolatie om aan de triple a rating te voldoen.

Kortom: wij zijn erg tevreden met dit mooie strakke apparaat, en hopen er weer vele jaren plezier van te hebben.

Jafeth 07-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Ook de handgrepen van de deur is praktisch omdat eerst het vacuüm uit de deur wordt gehaald voor het openen door een bepaald systeem.

Vormgeving is ook mooi, alleen jammer dat de zijwanden ook niet net als de frontdeuren een rvs look hebben, deze zijn nl. grijs;-)

Duurzaamheid kan ik door het nog beperkte in bezit hebben niets van zeggen, maar het gevoel is er goed bij.

Geluidsniveau is aanmerkelijk minder dan mijn voorgaande koel/vries combinatie, absoluut niet storend.

FG68 25-12-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

We zochten een koelkast er goed uit ziet,energiezuinig is, genoeg bergruimte heeft en stiller is. Dit hebben we zeker gevonden.
We schrokken even toen we de koelkast aan hadden gezet kwa geluid maar nu is hij op temperatuur is hoor je hem eigenlijk helemaal niet meer.
Duurzaamheid ga ik vanuit dat deze zeker voldoet maar daar kan ik nu nog niets over zeggen vandaar hier nog geen beoordeling over gegeven.

René108 23-12-2013

Zeer mooie combikast.
Geluidsniveau is goed je kunt hem bijna niet horen.
Ziet er allemaal degelijk uit.

Jafeth 21-12-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Gebruiksgemak geef ik een 9 omdat de indeling heel mooi en praktisch is met goede diepe lade`s.

Vormgeving is ook mooi, alleen jammer dat de zijwanden ook niet net als de frontdeuren een rvs look hebben, deze zijn nl grijs;-)

aarrtt 20-12-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Lekker grote koelkast en prima vormgegeven.

Helaas niet in hoogte verstelbare bakjes in de deur.

Makkelijk in gebruik wegens de handige deurgrepen.

Golf2013 11-12-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Het is een pracht koelkast om te zien. Lekker ruim. Het vries gedeelte moet wennen want mijn vorige koelkast was groter.
Het model is erg mooi en strak

resa1990 03-12-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

De uitvoering en de maten van de koelvrieskast van LG zijn zeer geschikt voor mijn keuken opstelling, omdat het om een vervanging van een inbouw koelvrieskast ging. Door zijn Rvs
uitvoering heeft de koelvrieskast een bijzondere uitstraling
Tevens is de koelvrieskast een A+++ uitvoering welke zeer zuinig is

Michel van der Pluijm 13-11-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Prettig ogende koelkast, Fijne deuropener.

Hoog, dus handig voor lange mensen zoals ik.

Veel ruimte, geen display buitenzijde, daardoor rustig.

marian15 09-11-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Het is mooie koelkast met lekker veel ruimte maar wij vinden dat ie soms wel wat veel geluid maakt. En dat kan soms storend zijn.

Marijn1981 08-11-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

De koelkast ziet er mooi uit, en is handig in gebruik. Het geluidsniveau is ook ok. Het is erg fijn dat er zulke grote lades inzitten. Een echter aanrader.

eVDick 08-11-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Ik heb het apparaat een paar dagen in mijn bezit, deze is zeer ruim. Mooie verlichting.
Volledig nofrost nooit meer ontdooien en zeer zuinig

Lg is voor ons een bekent merk, we hebben meerdere apparaten in huis staan, dez bevallen ons ook zeer goed.

c.a.m 06-11-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Gekozen voor een energiezuinige koelkast. Energieklasse A+++. Door de lineaire motor hoor je de koelkast niet meer aanslaan. De nul graden zone is ideaal zodat mijn producten langer vers blijven, en de total nofrost zodat ik deze kast niet meer hoef te ontdooien. Bovendien oogt de koelkast erg solide en degelijk.

van Barneveld 01-11-2013

Positief:
veel licht, grote groente en vleeslades (niet meer 2 losse kleine bakken), veel ruimte. Bij klacht sneele service LG monteur, binnen 1 dag terug gebeld, binnen 2 dagen iop de stoep.

Negatief:
geen uitgebreide gebruiksaanwijzing, wel via een CD Rom.
helaas na 1 week geen keoling meer van de koelkast, wel vriesgedeelte in orde. Bij klacht via Internet wordt een productcode gevraagd, nergens te vinden dus dan ook geen klacht via Internet aan te melden. Monteur wist de code ook niet te vinden!te

PaulM1964 26-10-2013
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Dit is werkelijk een prachtige koelkast. We hebben veel modellen bekeken maar deze sprong er qua vormgeving en stevigheid uit. Hij is makkelijk te plaatsen en waterpas te stellen door middel van de stelpoten. De gebruiksaanwijzing is simpel en duidelijk opgesteld.
De vormgeving is prima, we wilden een strakke en moderne uitstraling zonder teveel tierelantijntjes. Geen grote en overdreven logo's. Alles is smaakvol ontworpen. Het geluidsniveau was voor ons het belangrijkste en hier stelt hij niet in teleur. Hij is zo stil dat je gaat kijken of hij wel aanstaat. We zijn hier zeer blij mee.